Utmaningen är att hitta din rytm

Jag har jobbat stjärten av mig hela veckan! Jobbat hårt både på jobbet och (kors i taket) på gymet! Min träningsvärk är inte att leka med. Det är det absolut värsta jag någonsin känt. Inte okej alls. Meeen det gör mig mer motiverad till att fortsätta så jag inte kan känna mig så här ynklig igen. 

Hur som så ligger min kära pojkvän just nu på sjukhus. Han har opererat sig så han blir kvar till imorgon. Istället har jag min syster till sällskap som föresten var riktigt duktig på catwalken idag! 

Nu är det sängen för imorgon står fika med Lisa, åka till Patriks föräldrar och något glas alkohol på kvällen på schemat. En bra dag helt enkelt! 

Puss hej! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0