skön vårdag

Det var riktig vår i luften idag. Så himla härligt!

Började dagen klockan 9 på jobbet. Fanns inte så mycket att göra för min del förutom att fixa fika för några av gästerna och sedan plocka bort. Hade lite kontorsjobb (låter super vuxen) att göra innan jag fick gå hem vid 12:30.

Gick och mötte Patrik och Victor på Espresso House där vi satt en bra stund. Efter en stund kom även Louise som gjorde oss sällskap. Vi fyra gick sen en snabbis på stan. Fick med mig ett par super snygga (läs billiga) solbrillor hem. Patrik fick med sig både en vår jacka och en keps.

Senare under eftermiddagen så möttes vi fyra åter igen och vi tog ett långt varv runt ån tillsammans med Molly. Tog med mig kameran på promenade och det var verkligen kul. Kanske inte bästa bilderna, men how cares? Jag har inte sagt att jag är proffs men det är kul.

Ikväll har vi ätit tacos, skrattat och kollat tv tillsammans. En himla bra dag för att sammanfatta det!
Nu har de gått hem och jag och Patrik ligger som döda sälar i varsin del av soffan. Gött!

Nu bjussar jag på bilder från dagen.

HEEEJ svejs! 
 












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0