helgen som var

Helgen som var bjöds på trevligheter.

I lördags hämtade jag hem Patrik från sjukhuset. Han opererade sig i fredags så han fick sova över en natt för observering.
Träffade sedan Lisa, som jag inte har sett på nästan ett år. Fikade och tog igen massor med prat! Mycket trevligt!

På eftermiddagen åkte jag och Patrik till Boxholm för att hämta hem Molly och för att äta lite våfflor.
Senare på kvällen svängde vi förbi Bishop Arms för att prata lite med Patriks kollegor och sen blev det hemgång.
I söndags träffade jag en kompis från jobbet, Kitija, för en fika och sedan blev det chill i soffan med Patrik hela dagen!

Inte så mycket blev gjort, men en skön helg var det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0