längtar tills imorgon!!

Imorgon är det äntligen dags för att se mina fina fina gulle vänner igen. Ett år sedan jag såg Sara och ett halvår sedan jag såg Sandra. Kommer bli en toppen helg vad vi än gör tror jag.

Det enda jag är nervös för nu är att flyga. Ni som känner mig vet ju att jag inte tycker det är det roligaste som finns och vill helst hålla handen med någon när jag flyger. Tyvärr har jag ingen med mig denna gång men kanske hittar någon snäll flygvärdinna som kan lugna ner mig! 

Nu hade jag tänkt att packa lite och sedan kanske ta mig en liten tupplur. Ska tillbaka till jobbet om 4 timmar så kan ju passa på att ta de lite lugnt så länge! 

Vi hörs!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0