och sånt där

Efter att ha varit ledig från jobbet en hel vecka jobbade jag idag min första och näst sista dag för den här veckan! (Hängde ni med?)

Har under den förra veckan äntligen kunnat slappna av lite och bara ha det bra. Allt är fortfarande inte bra, men på god väg! 

Idag efter jobbet drog jag med mig Patrik hem till pappa där vi badade, solade och hade en väldigt bra eftermiddag/kväll. Ska försöka att vara där så mycket som möjligt nu under sommarn för sen i höst ska de nya ägarna flytta in. Kan ni förstå de? Några andra ska bo i mitt hus!! MITT!! Nej okej, pappas hus, men ändå! Lite sorligt är det allt. Men det blir nog bra!

Har också föresten hämtat ut mitt nya objektiv så nu jäklar är jag taggad på att fota massor. Uppdateringen kan de dock bli lite sådär med. Men det vet ni ju redan. 
Veckan bjuder på en dag till på jobbet, studenten för Fia och Summerburst i Stockholm. Skön vecka!

Nu är det natti natt! 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0