tuesday - chuck e. cheese's

Jobb mellan 8-6!
Fick först Maddox till skolan. Jag och Liam lekte här hemma en stund innan vi åkte till Library. Kändes som att Liam har växt ifrån den gruppen så nästa tisdag får det bli en äldre grupp. 
När det var slut åkte vi till Jennifer där jag mötte upp massor av andra tjejer också! Vi var där i ungefär en timme innan det var dags att vinka hejdå till henne och Cornelia när de åkte iväg mot flygplatsen. Riktigt ledsamt var det allt, men jag vet som tur är att Hulfreds-bruttan träffar jag fler gånger då de inte är alls långt emellan oss! Tur det!

Jag och Liam åkte sen hem, hämtade upp Maddox från bussen, åt lunch och sedan bar det av mot Chuck E. Cheese's. Barnen blir som små grodor som hoppar runt överallt och försöker vinna biljetter. 
Idag fick vi ihop till 548 biljetter och vi valde att spara dom så de kan köpa något riktigt fint nästa gång istället! 

När vi kom hem gjorde jag våfflor och sedan dess har jag städat för fulla muggar. Har inte fått bort mina kläder från golvet men det är för att Jossa har en av väskorna där jag ska packa i alla mina saker i så det känns onödigt att lägga tillbaka det in i garderoben!

Nu väntar jag med spänning att jag ska få ett sms från pappa vilken tid de är framme! Kommer bli grymt kul att se dom igen efter 6 månader!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0