thursday - woodbury outlet & danbury mall

Vaknade klockan 8 och hoppade då in i duschen.
Vi alla gjorde oss klara och fick sedan skjuts av Jonna till Enterprise där vi hämtade upp vår hyrbil. Där efter tog vi en sväng till Orem’s för att jag ville visa pappa och Jossa ett riktigt Amerikanskt diner.
Där efter började vi vår tripp mot Woodbury Outlet.
Vi spenderade ungefär 4 timmar där och massssor med pengar..
Fick med mig två fina tröjor från Tommy Hilfiger, en piké från Ralph Lauren, ett par converse och en plånbok från Michael Kors. Riktigt nöjd blev jag med mina inköp!

När vi kändes oss klara åkte vi vidare till Danbury Mall där vi gick in på Sephora, Victoria’s Secret och Forever 21. Nöjd och glad gick jag ut från mallet med 2 kassar!

Middagen åt vi inne på Cheesecake factory. Jossa och pappa tyckte också det var gott och vi alla var proppmätta när vi gick där ifrån.

När vi kom hem efter att ha lämnat tillbaka hyrbilen började vi att packa. Det verkar nog trotts lite stök att vi får hem allting! Eller dom får hem ganska mycket och jag får trycka i massor i min väska. Jag skulle nog behövt 3 väskor med 23 kg var själv. Men men, får helt enkelt offra lite saker eller vara lite sneaky och lägga ner i handbagaget, det väger dom ju ändå aldrig!

Imorgon bär det av till in till city. Tar nog inte med mig datorn dit utan jag försöker spendera tid med familjen istället de här sista dagarna. Är tillbaka på söndag så då blir de uppdatering!

Ha en fin helg allihopa! Vi hörs och ses!
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0