sunday

Idag, söndag, vaknade vi upp runt 9. Pappa och Jossa gjorde sig redo för att gå till Top of The Rock och se utsikten medans jag lugnt låg kvar i sängen. Vid 10 gick de från hotellet och jag hade två timmar på mig att slöa runt på hotellrummet. Kändes ganska skönt!
När de kom tillbaka hade jag checkat ut och de kom istället tillbaka med shopping påsar. Det hade varit alldels för dimmigt så de valde att shoppa lite istället och kolla runt. 

Vi åt en brunch tillsammans på ett diner (Amanda, det som du alltid går till) innan vi vandrade runt lite här och där. Jag bestämde mig sedan för att ta 2:07 tåget tillbaka hem medans de skulle försöka att gå till Top of the Rock och se ifall de kanske kunde gå upp ändå för att sedan åka mot flygplatsen. 
Det blev inget sorligt hejdå utan mer "hejdå, vi ses om några dagar". Jätte konstigt att säga dom orden, men det börjar sjunka in mer och mer nu att jag verkligen ska hem. 
Träffade även på Ida på GC så vi tog sällskap på tåget hem! 

När jag kom hem packade jag upp lite, bloggade, läste bloggar och duschade. Åkte sedan hem till Jaque för att säga hejdå till hennes värdföräldrar och för att ha ett sista häng med henne.  

Är helt slut i kroppen nu så jag tänkte somna, för imorgon står mycket på schemat. Jobba, tvätta, städa, handla mat, hämta solglasögon, jobba och ha hejdå middag för mina fina vänner. Min näst sista arbetsdag. USH vad hemskt. De här sista dagarna blir det gråtfest..:((







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0