sista inlägget från USA

Ni som har följt mig hela resan vet att jag gjorde både en bil lista och en bucket lista. 

Tyvärr hann jag inte se alla bilskyltar, har bara 10 kvar dock!
Bucket listan är inte alls klar. Det är många punkter som jag inte hann med. Men dom kommer att bockas av inom ett par år iallafall så det gör inget! Hade ju inget mål att de skulle vara klart i år, utan mer försök om jag kunde!

Hur som, de jag ville säga med det är att jag är inte alls besviken på att jag inte hann med alla punkter, utan jag ser de mer som en möjlighet till att jag ska tillbaka hit och göra allt det där jag drömmer om! 


 
Det här blir mitt sista inlägg i USA mina vänner om det inte finns Wi-Fi på flygplatsen. Får skjuts av Jonna och barnen (deras skola var inställd idag på grund av snö, YES!) till Stamford där jag sedan tar ett tåg till Newark. Kommer med all säkerhet bli skit jobbigt att vinka hejdå! :(( Har gråtit från och till under dagen och det kommer göra så ont att vinka hejdå och inte veta när nästa gång vi ses blir. USH ush hemskt!
 
Hur som, taaaaaack till alla som läst under min resa, hoppas ni följer med på resan i Sverige nu istället!

PUSS and LOVE <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0