monday

Jonna, Ryan och Liam kom hem runt halv ett på natten. Liam verkade inte allt för ledsen men det var nog på grund av alla klubbor som han hade fått på sjukhuset, haha! Fem stygn fick han iallafall och han mår bra! Inget att oroa sig för alltså!

Idag började jag med att få båda barnen till skolan. Sedan hade jag en paus på tre timmar då jag hann med skype med både Lina och Jennifer och lite telefon prat med Patrik! 

Vid halv 1 var det dags att hämta hem Liam från skolan och kort där efter Maddox från bussen. Eftermiddagen har vi sedan spenderat här hemma med olika lekar, spel, målat osv. Mycket hann vi med iallafall. Slutade för inte allt för länge sen och försöker nu rensa lite badrums grejer. Går sådär eftersom jag sitter vid datorn..

Ikväll har jag tänkt åka över till Amanda för ett sista soffhäng i hennes stora sköna soffa. Hur sjukt är inte det? En sista gång?! Jaja, vi får försöka göra det till en bra och mysig kväll ändå!

Just nu är det för många känslor i luften. Ledsen, glad, orolig, nervös, lycklig. Ja ni vet, alltihop på en och samma gång! Mixade känslor! 
Ska försöka tänka bort det för imorgon, då ni, då kommer världens bästa pappsen och världens bästa syster! Inte för ens sent på kvällen dock, meeen dom kommer iallafall imorgon!! OOH, jag är jätte peppad!

PUSS och KRAM hörs sen!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA åå jag hade det där fiskspelet när jag var liten!!!

2013-01-08 @ 11:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0