Lördag & Söndag

Lördag: Patrik och jag var super trötta av någon konstig anledning så vi sov och slappade hela morgonen! Vid 4 var det dags för hockey i Cloetta Center då LHC spelade mot Brynäs! 3-1 till mitt älskade hemmalag blev det!

Efter mycket om och men på kvällen blev det först förfest hos Rikard och sedan utgång på Platå där vi hade en kul kväll! 

Söndag: Gick upp och åt frukost tillsammans med Jossa och hennes kompis Felicia. Satt där ett bra tag och bara skrattade och pratade innan jag och Patrik gjorde oss i ordning. 
Vi tog bilen till Mantorp för att vänta in Amanda (Patriks syster) och Patriks pappa innan vi åkte mot Boxholm. Vi skulle fira deras kusin som fyller år. Men min pucko till pojkvän glömde ju såklart bort att dom hade hund så där satt jag och kunde knappt andas. Haha! 








Kommentarer
Postat av: Ida

Hm ja, och det blev förlust för mitt brynäs... Men grattis då ;)

2013-01-28 @ 17:51:24
Postat av: Jennifer

Fina ni är 😊❤

2013-01-28 @ 21:11:05
URL: http://www.jefferssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0