last day of work in USA

En sista arbetsdag och en hel dag med Liam.

Började som vanligt med att släppa av Maddox vid bussen. Jag och Liam lekte här hemma en stund och sedan åkte vi iväg på ärenden! Första stoppet blev banken. Jag stängde ner mitt konto och tog ut alla pengar. 
När vi var klara åkte vi till Library för att ta en klass som var för 3-4 åringar. Denna gången var det mycket bättre och lite äldre barn. 
När det var klart åkte vi till Panera för att slösa upp mitt presentkort där. Blev en broccoli with cheddar soup till mig och mac&cheese för barnen. 

Vi hämtade upp Maddox och då fick han också i sig lite lunch och sedan åkte vi till SteppingStones. När vi kom hem tog vi det lugnt och båda pojkarna trängdes i mitt knä samtidigt som vi hade en filt på oss och myste framför tvn! Jätte mysigt hade vi det! 
Lite efter 6 åkte vi mot Outback Steakhouse för att möta upp Jonna och Ryan och för att äta en sista middag tillsammans. Jätte jätte gott och som vanligt roligt och trevligt hade vi det!

När jag kom hem fick jag en present av familjen (en Wilton tröja) och sen pussade jag pojkarna godnatt! Har skrivit ut biljetterna nu och imorgon ska jag försöka fixa det sista med väskan så de inte blir övervikt! Än så länge 22,3 kg, men, jag har några saker kvar!! PANIK!!

Citat från dagen:

Maddox: I want you to stay longer Bea!

Me: Liam, I'm gonna go home tomorrow to Sweden.
Liam: But you are home here with me, not in Sweden!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0