flyttar

Nu ni mina vänner kan jag äntligen berätta för er!
Det är nämligen så att jag och Patrik kommer att flytta tillsammans när jag kommer hem. Inte på direkten men i Februari. Vi har fått en 3a mitt inne i stan med väldigt bra läge! Ville inte berätta något för ens Patrik fick alla papper tillbaka hem som nu är påskriva osv. Så nu är det äntligen klart.
Kommer bli så himla mysigt och kul att flytta! Ser verkligen fram emot allt! Mycket att göra, men det kommer det vara värt i slutändan!
 

Jag och min prins!




Kommentarer
Postat av: Fia Johansson

Är det okej om jag sover över typ sådär varannan natt? :) Saknar ihjäl mig efter dig!!

Svar: haha absolut sötnos!! saknar diiig med finaste <3
beatrice

2013-01-09 @ 11:27:36
URL: http://jagheterfia.blogg.se
Postat av: Ida

Åh va kul! Grattis :)

2013-01-14 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0