everything comes to an end

Så denna dag har gått till att stressa och hålla tårarna tillbaka. Har lyckats ganska bra ändå tycker jag med allt!

Ikväll var det dags att säga hejdå till mina fina vänner. Hade bjudit hem 9 stycken tjejer och jag bjöd på flygande jakob med ris och sallad. Tycker nog allt att det blev riktigt gott! Fick ju Jonnas recept så kunde ju inte bli annat än bra! 

Vi åt middag tillsammans och sedan gick vi in till vardags rummet för att prata, dela ut saker jag inte behöver/vill ha och kolla på en film som fina Emma hade gjort. Jätte kul att se massor av filmer som man totalt glömt bort!

Fick jätte fina bilder av Sandra också som hon hade skrivit ut och skrivit på baksidan på! Blev jätte glad över det!

Hade alltså en himla bra kväll med fina vänner. Lyckades hålla tillbaka tårarna ganska bra ändå, men när alla hade åkt strömmade tårarna ner samtidigt som jag diskade. Men men, det blev ingen gråtfest iallafall!

Imorgon jobbar jag min sista dag...Jag förstår det nog inte riktigt själv än...Allt är upp och ner. Men det blir bra!

Min fina Jaque! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0