det blir inte alltid som man tänkt sig

Kvällen blev inte som vi hade tänkt oss. 
Efter att jag kommit ner och börjat duka fram inför middagen hör vi hur Liam skriker och gråter. Jonna går dit och vi ser att han stor blöder i pannan. Han hade alltså fått ett litet jack och det slutade inte att blöda. 
Både Jonna och Ryan åkte med Liam till sjukhuset så jag fick ta hand om Maddox. Stackarn, han var så ledsen och kunde inte sluta gråta! Han var rädd att Liam inte skulle komma tillbaka från sjukhuset och massor sånt sa han. Gubben då!! Fick sitta i soffan och trösta honom och berätta att allting kommer bli bra och doktorn kommer fixa det. Sen fick jag berätta historian om när min pappa fick ett jack i pannan och att han var bra efter 2 veckor när han hade haft plåster och sånt. Efter ett tag var allt bra och han var inte lika ledsen längre. 
Vi åt lite kvällsmat tillsammans och kollade lite på football innan läggdags. Fick stoppa om honom "like a bag" och läsa några sagor för honom. 

De väntar fortfarande på sjukhuset på att få komma in till en doktor så de blir nog kvar där i några timmar! Men allt är okej iallafall! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0