bloggelibloggen

Jag har tänkt rätt mycket på hur min blogg kommer bli när jag kommer hem..
Kommer ni som började läsa denna blogg på grund av att jag är en Au Pair fortfarande att läsa även fast åker hem?
Och ni andra där hemma i Sverige kommer ni fortfarande läsa även fast jag är hemma och ni kan nå mig mycket lättare och vet vad jag gör om dagarna?

Har fått så mycket inpiration det här året så systemkameran kommer följa med på alla äventyr som jag gör i Sverige (och utomlands) nästa år. Så det blir fina bilder och mycket äventyr helt enkelt! Hur låter det?
Självklart kommer jag att forsätta även fast jag tappar läsare. Ni få personer som har läst bloggen sen start, jag lovar, jag sviker inte, haha!! Och till er andra, hoppas ni hänger på!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad roligt att du tänkt fortsätta blogga! Jag har följt din blogg sedan du åkte iväg! Du har verkligen varit en inspiration till mig, då jag har själv tänkt åka! :)

Svar: Oh vad glad jag blir av att höra det! :D Tack!!Har du ansökt med något företag ännu? Eller är det bara en tanke fortfarande? :)
beatrice

2013-01-07 @ 23:41:15
URL: http://liisawoolke.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej, jag har inte gjort det ännu! Men speciellt din blogg har faktiskt gjort mig helt övertygad om att jag vill åka iväg! :)

Svar: Vad kul att höra!! :D Du kommer inte ångra dig! Det är en upplevelse för livet!
beatrice

2013-01-08 @ 19:33:35
Postat av: Ida

Jag hoppas verkligen att du fortsätter blogga! Jag kommer absolut fortsätta läsa :) Jag själv har precis fått klart att jag åker till USA i april för att vara au pair hos en jättegullig familj! Jag längtar som tusan och har börjat fundera mycket på allt det praktiska, så som packning, telefon, bankkonto.. det här blir spännande :D

Svar: Härligt att höra! :DOh du har världens bästa år att se fram emot! Du kommer få det bästa/jobbigaste året någonsin! Och det är så himla värt alla de där timmarna man lägger ner på att få komma iväg så som visum, hälsoundersökning osv!
Vart åker du någonstans? :)
beatrice

2013-01-08 @ 22:11:29
Postat av: Ida

Ja jag hoppas allt går bra bara! Ska till Novato i norra kalifornien :)

Svar: oh låter super najs :D
beatrice

2013-01-09 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0