9 January

Dagen har gått fort.
Vaknade upp vid 6:30 av att Jossa ville gå upp och äta frukost. Tyvärr tillät jag inte det och jag somnade om i en halvtimme till innan vi gick upp. 
Blev lite frukost med pojkarna och sedan lämnade vi av först Maddox vid bussen och sedan Liam vid skolan. 
När vi var själva där en stund visade jag dom runt här i Wilton. Blev stopp på Stop & Shop och Sturbucks innan vi åkte hem. Gjorde omelett till lunch och sedan till Liams skola för att hämta upp honom. 
Blev en liten bilfärd till Enterprise (där vi hyrde en bil) och igenom Ridgefield innan vi åkte hem och lekte med Liam. Vid 4 kom Maddox hem från skolan och då blev det mer lek. 

Jag stod för middagen under kvällen och det blev tacolasange. Jo den blev helt okej tycker jag nog ändå! Jossa tyckte den var för stark (hon är föööör känsligt) men dom andra tyckte det var bra! 

När barnen hade lagt sig satt vi alla vid tvn och kollade på något urlöjligt men ändå ganska roligt program. "Stars in Dangerous", något man kunde skratta åt och även tycka var super töntigt. Jag lovar att inom de närmsta 2-5 åren kommer Sverige komma med samma program! Truust me!

Imorgon bär det av till Woodbury Outlet för lite shopping! Har som sagt hyrt bil som vi ska ta dit och sen får vi se hur länge vi blir där. Vet att pappa är inget stort fan av att shoppa, men han får lida sig igenom denna vecka helt enkelt haha!

Godnatt!
 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0