16 januari 2012 - 16 januari 2013

Exakt ett år sedan satt jag på flyget på väg mot USA med 9 andra svenskar! Nervös, ledsen, glad och lycklig kunde beskriva mina känslor just då. Jag önskar att jag kunde gå tillbaka till mig själv och intala mig att allt blir bra! Då skulle jag sagt så här:
Du kommer få ett helt fantastiskt år och en helt fantastisk extra familj i USA. Och de två första veckorna i familjen kommer att gå bra även fast du inte har några vänner just då. Du kommer hitta många fina vänner under året ändå så du behöver inte stressa. Allt löser sig Bea, det gör det, för det här kommer bli ditt bästa år någonsin! Njut hela tiden!
 
Nu ett år senare sätter jag mig på flyget tillbaka hem till Sverige. Planet går 10 pm från Newark med en mellanlanding i Zurich. Kommer fram 3 pm svenskt tid på torsdagen till Arlanda där jag förhoppningsvis blir upphämtad av mammsen och pojkvännen. Men vem vet, de kanske tänker, hon får klara sig själv. Då står jag där med ingen mobil och en stor väska! Haha nej, nu hoppas jag verkligen att ni hämtar mig för annars blir jag ledsen! :(( Och det kommer jag redan vara efter att ha sagt hejdå till barnen och Jonna, så inte mer ledsen tack! 


Då.


Nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0