vad har jag gett mig in på...

Okej så nu är det äntligen bestämt. Jag ska hoppa fallskärm på söndag!
Vi bokade förra veckan, men då jag inte hade någon försäkring för detta så var jag osäker om jag skulle göra det eller inte. Men min snälla pappa hemma i Sverige fixade en tilläggsförsäkring åt mig idag, så nu är jag redo!

Vet faktiskt inte vad jag ger mig in på.
För det första: Jag är flygrädd!
För det andra: Jag är höjdrädd!

Oh jag kommer vara så nervös på söndag, kommer säkert inte kunna sova på lördag natt. Egentligen är jag inte rädd för att jag skulle dö, utan jag är mer rädd för flygningen och när man hoppar ut från flygplanet. Och sen kommer jag väl säkert stuka/bryta foten när jag landar. Skulle inte förvåna mig..

Hur som, nu vet ni iallafall!

Och en fråga, är det värt att köpa film på mitt hopp? 89 dollar?




Jag lär skrika dubbelt så högt som henne! Det vet ni som har varit på Six Flags med mig!
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu bangar du inte ur för då får du betala hela försäkringen:)

2012-09-06 @ 21:23:59
Postat av: Emma

åh fyfan vad coolt!
vart ska du göra det och vad kostar det? :D

Svar: Vi ska till Long Island och hoppa och det kostar 200 dollar! :)
beatrice

2012-09-09 @ 05:27:01
URL: http://bullens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0