tuesday

Idag var jag tvungen att gå upp kvart över åtta för att köra Elin till tåget. Hon skulle även idag spendera dagen inne i New York med sina föräldrar.
Jag åkte hem och sov en timme till tills jag äntligen tog mig upp, slängde i mig lite frukost och fixade till mig innan jag åkte till College. Skulle skriva in mig på en kurs som Lina och Emma ska ta, MEN den var fullbokad. Jag fick prata med handledaren över programet som fixade in mig på en annan kurs som verkar ganska bra den med. Visst det är väl lite tråkigt förstås att jag inte ska läsa med mina vänner men det blir nog bra det här med! Kursen börjar på tisdag så jag är lite excited!!

Direkt efter college besöket åkte jag till Liams skola för att hämta upp honom. Vi åkte hem, hämtade upp Maddox vid bussen och åt sedan lunch tillsammans. Blev lite lek hemma och sedan även på lekplatsen.
Vid 6 kom Jennifer hit och var med mig och barnen tills Ryan kom hem. Vi fastnade sedan vid datorn framför "Ensam Mamma Söker" och "Svenska Hollywood Fruar". Vid halv 10 hämtade vi upp Elin på tågstationen och ganska kort där efter åkte Jennifer hem.

Elin och jag är super sociala, hon sitter med sin Ipad och jag med min dator. Men snart ska vi nog sussa söt då jag är helt slut från dagen och jag antar att Elin känner likadant.
PUSS och HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0