sunday

Så min dag har varit bra. Vi åkte hem från strandhuset ganska tidigt och sedan när vi kom hem åkte Jonna och Ryan iväg för att kolla på hus!
Jag lekte med barnen och vi har kommit på en ny lek nu. Vi har byggt " a fire place" och så låtsas vi att vi bor där. Maddox blir verkligen inne i leken och hittar på massor med saker vilket är jätte kul! Himla kreativ jag är som kom på det där haha!
 
Vid 4 slutade jag och då pratade jag med Carro en stund på viber och sedan med Elin på skype! Och på tal om Elin, hon kommer på onsdag! WOOOHO, I'm so excited! Ska bli så himla kul att få Linköpings besök!

På kvällen kom Juuli och hämtade upp mig och vi åkte sedan till Starbucks för att möta nya Au Pairer och Illy. Alla var tyskar och hade bara varit här i en vecka men jo de var trevliga!
Efter att ha frysit ihjäl ute på uteserveringen åkte vi hem och nu sitter jag som vanligt i min säng. Överväger att gå upp där uppe och se ett eller två avsnitt av MoB innan jag somnar! Men sängen är varm och skön så vet inte om jag orkar..

Hur som, imorgon är det Liams födelsedag så då ska vi minsann fira! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0