Sunday

Lördagen spenderade vi hemma med att Elin sov, jag skypade, vi kollade MoB och bara slappade! Så himla skönt att bara vara!

Idag (söndag) åkte vi till Woodbury Outlet. Jätte bra väder och bra humör! Elin fick med sig massor med påsar hem och jag fick med mig två par converse och en tröja till Sverige folk, och ett par glasögon och en keps till mig själv. Helt okej shopping alltså! Träffade på så sjukt mycket trevligt folk också! Älskar amerikanare finns inga trevligare.

Föresten, när vi var inne i converse butiken var det såklart svenskar där. En familj på 4 ungdomar + mamma. Man märker direkt skillnaden på svenskar och amerikanare. Den svenska mamman gick in i mig utan att be om ursäkt (HALLÅ??) medans en amerikansk kvinna några sekunder senare går in i mig och säger "Ooh I'm so sorry, sorry, sorry!".
Tycker inte om svenska turister. Ni förstör mitt humör! HA!

Just nu ligger vi i sängen och kollar på "The Hangover" med lite popcorn på sidan av. Vi ska nog alldeles strax sova då jag jobbar imorgon och Elin åker in till city. Så natti natt på er, eller godmorgon!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0