saturday

Idag började jag vid 12. Vi åt då först lite lunch tillsammans innan jag tog med pojkarna till Stepping Stones. På radion varnade de för Tornado inom de närmsta timmarna.
På Stepping Stones lekte vi i några timmar innan vi var trötta och åkte hem.
Vi satte på en film och åt lite popcorn till det (det är ju trotts allt lördag) innan dom tog ett bad.
När middagen var klar kom Jonna och Ryan hem. Eftersom det var så många varningar om Tornadon så ville de längre inte gå ut på middag så de åt hemma med oss istället. Fick även sluta 3 timmar tidigare än vad jag skulle ha gjort!

Tänkte ta det lugnt ikväll och bara försöka ladda upp för imorgon..Ska duscha och kanske fixa naglarna innan jag somnar, men om jag känner mig själv så lär jag inte somna för ens sent inatt så jag ska försöka underhålla mig själv på bästa sätt.

Puss

p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0