onsdag

Oh herregud vilken dag..
Lämnade av Maddox imorse vid bussen. Jag och Liam tog det lugnt med spel, pussel och nap-time innan Jennifer + barn kom hit.
Tillsammans gjorde vi lunch till barnen som vi sedan alla åt. Idag blev det fiskpinnar och pasta. Haha möms! Hämtade även upp Maddox vid bussen innan lunchen.

Eftermiddagen spenderades till största del med att försöka få våra pojkar att hålla sams. Inte det lättaste. Idag var alla tre riktiga små monstren. Gick inte alls!
Vi hann iallafall baka och se lite av en film den lilla stunden när de höll sams.

Nu har jag precis landat i min säng efter att ha kollat på två avsnitt av min serie och sedan fått i mig lite middag.
Blir väl att göra inget ikväll också, är helt slut efter denna dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0