Music in the background we got time to share

Idag började jag vid 09:50 med bara Liam medans familjen + Keith och hans bror var ute och åkte. Vi lekte lite och sedan var det dags för nap-time för honom. Jag själv tog det lite lugnt och väckte honom sedan och då var familjen hemma igen.
Vi åt lunch tillsammans allihopa och sedan åkte Jonna och Liam iväg till Stamford. 15 minuter efter dom åkte även jag dit och mötte sedan upp dom utanför sjukhuset där Liam hade haft sin treårs kontroll. Jag och Liam åkte hem och lekte med Maddox i en timme och sedan slutade jag. Ganska skön dag ändå!

Kollade på några avsnitt av serien, duschade, åt lite mat och sedan åkte jag iväg till Darien. Där träffade jag min vän Juuli! Vi satte oss på Swizzel och åt lite froyo och bara pratade i två timmar.

Nu har jag landat i sängen igen efter att ha plockat i ordning på mitt rum och tvättat bort sminket. Så nu ska jag sova för imorgon väntar en hel dag igen! Puss Godnatt!



P.S Sara, idag invigde jag din klänning, bara så du vet att jag tänker på dig! D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat, så himla söt du är! Jag tänker på dig med (:

2012-09-07 @ 05:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0