Monday

Idag var det Liams första dag i skolan. Han var jätte glad innan han kom dit men när jag och Jonna skulle lämna så blev han genast super ledsen. Men det gick nog bra i skolan utan oss ändå!
Jag var alltså ledig i några timmar på förmiddagen så jag passade på att prata lite med mamma, pappa och Patrik innan jag gav mig iväg på en PW runda på en timme. Känns så skönt att äntligen få sätta igång igen nu. Har ju varit ett rejält uppehåll och nej jag mår inte bra med mig själv. Så nu jäklar ska det tränas!

Vid 12:30 hämtade jag upp Liam på skolan och körde sedan hem för att hämta upp Maddox vid bussen. Vi alla tre åt lunch tillsammans. Blev någon timmes lek innan vi åkte till Stamford för att möta upp Ryan.
Medans Ryan och Maddox var hos doktorn åkte jag och Liam till en lekpark.

Vi stressade sedan hem för att kunna hinna till Maddox soccer. Jag och Liam stannade hemma och hade dance party, lekte bebis och lekte doktor. Haha! Det bästa med det där är att de är jag som är bebisen, tur att ingen annan ser än barnen kan jag säga!

Nu ikväll har vi ätit middag tillsammans och sedan slutade jag.
Vet inte vad som händer ikväll, ska väll kanske ta tag i det där med kurserna osv. Sånt som märks.



Så okej, vad betyder B4N, AYS och POV? Den som kan svaret vinner ett klistermärke med en liten ponny på!


Sweden <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

B4N = Bye for now
AYS = are you sure , kan va at your service och lite annat med.
POV = point of view

Svar: Tack! Du vann klistermärket, du får den på posten inom de närmsta dagarna ;)
beatrice

2012-09-11 @ 06:06:34
URL: http://wrigsjo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0