monday 17 september

Började klockan 9 och var sedan hemma med barnen i 40 minuter. Vi åkte sedan iväg till Norwalks Aquarium. Där träffade barnen deras gemensama familje kompis Isabella och hennes mamma som vi sedan gick runt med där inne. Barnen sprang till alla saker och hade jätte kul. Så när vi satte oss i bilen på vägen hem var båda jätte trötta och satt tysta hela vägen hem. Gulliga!
När vi kom hem gjorde jag lite lunch och sedan lekte vi utomhus och inomhus!

När jag slutade vid 2 åkte jag och köpte present till Liam (då jag inte hunnit det i helgen) och sedan åkte jag hem och gick ut på PW i en timme.

Duschade sedan och när familjen kom hem öppnade Liam paket och någon timme senare åt vi middag tillsammans. Var tvungen att skynda mig då jag skulle hämta upp Jennifer, Sara och hennes kusin i Stamford på tågstationen. Körde hem Sara + kusin och sen tog jag med mig Jennifer hem och vi bara satt och pratade och hade trevligt ett tag tills det var dags att åka hem till henne.

När jag kom tillbaka hem såg jag två avsnitt av MoB innan jag somnade!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0