miles between

Har precis landat i min säng efter en kväll ute på Wiltons vilda gator. Nej, så var det nog inte riktigt. Men jag är hemma iallafall efter att spenderat några timmar i centrum med 4 fina flickor. Ida, Jennifer, Lina, Tove och jag satte oss på biosalongen vid halv åtta för att se filmen "The Words". Och ja, vad ska man säga..Jag har faktiskt inga ord, den var inte alls så bra som jag trodde den skulle vara och det var väldigt mycket tänka. Så nej inget jag rekomenderar. Det enda som var bra var att Bradley Cooper var snygg som vanligt!
När bion var slut satte vi oss på Swizzle för massor med prat och lite froyo också såklart!

Imorgon jobbar jag 12 pm - 10 pm. Har inga planer vad jag ska hitta på med barnen men det är sånt som märks! Finns säkert något roligt!

Nu ska jag sova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0