torsdag

Vaknade upp vid sju och bestämde mig då för att åka till gymmet medans Elin låg och sov.
När jag kom tillbaka väckte jag Elin och sedan hoppade jag in i duschen. Vi åt frukost tillsammans och sedan kom Lina hit. Vi tre åkte till Norwalk College för att skriva upp oss och betala, men när vi kom dit var systemet nere så det gick inte att göra någonting. Lite störande, men det är bara att åka dit snart igen innan kursen börjar!

När vi kom hem introducerade jag min serie för Elin, och vet ni vad? Hon tycker om den! Yeej!
Vid halv tolv åkte vi och hämtade Liam på skolan för att sedan plocka upp Maddox från bussen. Gjorde lite lunch som vi åt tillsammans och sedan kom Jennifer + barn på besök. Här lekte dom i några timmar innan det var dags att åka hem.

På kvällen åkte jag och Elin ner till downtown för att möta mina vänner! Fick även tillökning av två andra tjejer som var nya. Trevliga tjejer!
När vi kom hem somnade vi på en gång!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0