just a regular thursday

Vilken härlig dag jag har haft!
Började vid 7:30 med att göra barnen klara för skola. Där efter åkte jag hem igen, sov i någon timme innan jag körde Elin till tågstationen. Blev inte ett så sorligt hejdå som jag trodde, så det var ju skönt!
När jag hade lämnat av henne åkte jag hem och städade och fixade mig själv innan jag sedan hämtade upp Liam på skolan. När jag kom hem var redan Jonna hemma och då fick jag sluta.

Packade ihop mina saker och åkte sedan till Sandra. Vi tog tåget tillsammans in till City för att spendera våran eftermiddag där. Vi hade absolut inget planerat så vi körde på impuls saker.
Första blev Brooklyn Bridge där ingen av oss hade varit. Kanske inte var så jätte fint då de höll på att bygga om, men utsikten var awesome ändå!
När vi kände oss klara började vi röra oss mot downtown och hittade ett matställe vi stannade på. Det var gott, men vi kände ju en viss press att äta snabbt när de höll på att släcka ner, räkna kassan och plocka undan osv. Men det var helt okej ändå!

När vi var klara tog vi subway till Times Square där vi bara satte oss ner ett tag och tittade på allt lustigt folk och försökte ta in att vi verkligen bor så nära allt det här. Helt sjukt ju! Jag bor så nära men är typ aldrig där, det är illa! Får bli ändring på de.

På tåget hem tror jag alla tyckte vi var skit jobbiga. Pratade alldeles för högt, skrattade och var allmänt övertrötta. Men ja, änte brydde vi oss om det änte. (Ae Sandra nu har du fått mig att tänka på umeska)

Nu ligger jag i sängen och har faktiskt röjt på hela rummet. Så nu är det rent och fint, då kan jag nog somna gott. Så godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0