friday

Idag har jag haft barnen från 8-6.
Satte Maddox på bussen som vanligt på morgonen och sedan åkte jag och Liam iväg till stan för lite ärenden. Blev av med lite saker och köpte lite nya saker.
På förmiddagen kom Jennifer + barnen hit och vi åt lunch och lekte tillsammans. När Maddox kom hem blev det lite snabb lunch för honom också och sedan åkte vi alla iväg till en pool. Ganska kallt i vattnet, men mina pojkar brydde sig inte så mycket utan vi lekte på!
Innan vi åkte hem gick vi till lekparken bredvid en stund. Och inom loppet av fem minuter ramlade Maddox ner från klätterställning och landade på armen. Stackarn fick jätte ont! Inget brutet dock, men han hade riktigt ont..

Lämnade av barnen i Stamford till Jonna och sedan åkte jag hem, slängde i mig lite mat och åkte sedan till bion här i Wilton. Mötte upp Jennifer.M, Lina, Tove och Jennifer.N där och vi såg filmen "Hit & Run". Tyckte faktiskt den var helt okej bra. Lite små rolig och lite spännande.
Efter satte vi oss på Starbucks där vi blev uppätna av mygg och satt och pratade i några timmar. Sånt är alltid trevligt!

Nu har jag precis kommit hem och ska strax somna då jag jobbar imorgon bitti. Sen är jag ledig fram till tisdag tror jag. Kul för mig va? Har verkligen inget planerat så jag får se vad som händer!!
Nej ni, godnatt på er!





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men Beaaaa ta bort bilden!!! Jätte ful!!!Fetto!

2012-09-01 @ 17:18:18
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0