friday

Barnen och jag hade en bra dag idag. Liam har dock blivit väldigt dålig på att lyssna och springer iväg även fast han inte får, men annars har det gått bra.
Maddox var i skolan på förmiddagen och när han kom hem hade jag gjort pannkakor till dom.
När jag höll på att göra pannkakorna så var städerskan här. Vet ni vad hon gör? Hon tyckte inte om mitt sätt att vända på pannkakan så hon gjorde det istället och sa sen att jag skulle ha olja och mer mjöl och sen började hon ta över MIN matlagning. Jag menar hallå? Hon gjorde väl två eller tre pannkakor innan hon gick iväg, men alltså, när jag lagar mat vill inte jag att någon ska tränga sig på och säga att jag inte vänder pannkakorna rätt. Haha pajas!

Hur som, på eftermiddagen åkte vi till Wiltons playground för att leka lite, men vi alla tyckte att det var super varmt så vi åkte hem och hämtade badkläder och åkte sedan till ponden för lite lek i vattnet och sanden i några timmar!

Vid 6 slutade jag och då gjorde jag mig i ordning och sedan kom Sandra över. Visade henne runt i huset och sedan åkte vi iväg runt i Wilton innan vi bestämde oss för att åka till något ställe och ta en glass. Det blev Swizzel i Darien. Där satt vi och pratade i några timmar tills vi åkte hem hit igen och nu har hon precis åkt hem till sig. En trevlig kväll var det iallafall!

Nu ska jag alldeles strax tvätta bort sminket och sätta på mig pjs och hoppa i säng. Imorgon åker vi till strandhuset på eftermiddagen för att fira Liam tillsammans med släkten!

Natti natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0