friday

Började imorse vid 8. Lämnade av Maddox vid bussen och direkt där efter åkte jag och Liam till Walmart.
Under dagen gjorde vi inte alls mycket, kollade lite på Ipaden, spelade spel, pusslade och bakade.

Vid halv 4 kom Maddox hem från skolan och då blev det lite mer lek så som Wii, ritade och pusslad.
Slutade vid 6 och då möblerade jag faktiskt om i rummet. (Ja det är klart jag frågade först då det inte är mitt rum egentligen) Blev faktiskt himla bra!

Jennifer kom över hit efter middagen och ganska direkt där efter åkte vi till Amanda där Ida och en ny tjej Johanna (från Tyskland) var. Vi skulle egentligen ha sett film men vi hade så mycket att prata om att vi struntade i det helt enkelt!
Blev jätte glad när Amanda sa att jag hade blivit tunnare i ansiktet. Så himla glad att min "diet" funkar! Nu är det bara att fortsätta kämpa på. Yej!

Imorgon jobbar jag lite på eftermiddagen och sedan på kvällen åker jag in till city för att äta födelsedags middag för Lina med alla hennes vänner. Ska bli himla trevligt faktiskt!

Så vi hörs imorgon folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0