fredag

Barnen har varit riktigt bra idag faktiskt.
Började morgonen med att lämna Maddox vid bussen och sedan lekte jag och Liam hemma. Vid lunch tiden hämtade vi upp Maddox och vi åt sedan alla lunch.
På eftermiddagen spenderade vi kanske en timme på lekparken här i Wilton (som äntligen har öppnat för alla igen) innan vi svettades ihjäl och åkte hem för lite inomhus lek.
Vid 4 begav vi oss till YMCA för Maddox swimming. Han börjar bli så duktig!

När vi kom hem ungefär så slutade jag och nu har jag hamnat här, i sängen framför datorn. Ska alldeles strax fixa i ordning mig och slänga i mig lite mat innan jag åker ner till bion för att möta upp vänner!
Ikväll blir det "The Words" som har premiär idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0