carry me home tonight

Tog en lång sovmorgon imorse och gick inte upp för ens 11. Då tog jag tag i mig själv och hoppade in i duschen.
Vid 12 började jag och hade sedan barnen hela eftermiddagen. Blev både inomhus och utomhus lek. Den första timmen var barnen hur griniga som helst, men fick hitta på massor roliga grejer att göra så de blev på bättre humör. Kände mig som en himla bra Au Pair då! 

Slutade vid halv sex och då var det bara att stress fixa mig innan jag tog bilen till SoNo för att sedan ta tåget in till city. Tog taxin till resturangen där brudarna (och en kille) redan ätit upp. Föresten, taxi chaffisen var huuuuur trevlig som helst. Kan ju dock ha med att göra att han gav mig tusen komplimanger. Men ändå, har aldrig varit med om en trevlig taxi chaffis i New York. De flesta bara sitter tysta och kör. Men han, ja han var en trevlig prick. Fick till och med åka lite billigare. Gulligt va?!

Firade ju som sagt att Lina snart fyller år så vi åt på resturangen och sedan begav vi oss till Times Square just because we can. Blev lite bilder och prat innan jag drog med mig Jennifer hem med tåget och skjutsade sedan hem henne till sig.
Så nu har  jag alltså precis landat i min egen säng och ska strax tvätta av mig smink och plocka undan alla saker på sängen innan jag somnar.
Det var allt från idag. Godmorgon Sverige, godnatt USA!


Älskar mini killen bredvid mig!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0