afternoon

När Liam och Maddox kom hem blev det lite lunch. Vi ritade lite och sedan gick vi ut och lekte i någon timme innan Jonna kom hem.

När jag slutade hämtade Juuli upp mig och vi åkte till Trumbrull Mall tillsammans. Vi hade riktigt kul faktiskt. Gick runt i massor butiker och dreglade. Ville ha med mig en jätte fin jacka från Abercrombie and Fitch men dom pengarna sparade jag istället. Bra det kände jag!
Efter flera timmar strosande i alla butiker åt vi mat innan vi tog bilen till Wiltons downtown för att möta upp Illy. Satt där ett bra tag och bara pratade osv. Och vi har konstaterat att alla, verkligen ALLA amerikanare som man smsar med skriver lol i alla meddelande. Så himla störande. Vad är det jobbig att skriva "haha"?

Hur som, vi har haft en trevlig halv dag tillsammans iallafall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0