A goodbye, a tornado and the classes..

Vaknade vid 9 av alarmet. Skulle egentligen ut och springa men kollade ut genom fönstret och såg regnet ösa ner så jag bestämde mig för att somna om vilket inte gick så bra. Slutade med att jag skypade med Patrik hela förmiddagen istället. Men det var ju kul det också!

Vid halv 1 hämtade jag hem Liam från skolan (eller pre school eller vad man ska säga) och sedan kort där efter kom Maddox hem med bussen. Vi åte lite snabb lunch innan vi åkte iväg hem till Sara.
Barnen fick leka tillsammans i deras stora lek rum! Jesper och Sara berättade om deras resa, jag berättade om allt som hade hänt här hemma (Alltså inget typ). Vi stannade inte kvar så länge då de var tvugna att åka till stationen osv. Så fick säga hejdå ännu en gång. Denna gång blev de inga tårar på plats, utan de kom när jag väl åkte ifrån huset i bilen med barnen där bak.

Maddox: Why are you sad Bea?
Jag: Because Sara is leaving.
Maddox: Is she going home forever.
Jag: Yes!
Maddox: Oh yeah that's sad.
Så jo lite ledsen var jag allt! Men vet att hon och jag ska skypa med våra tröjor (vi har köpt likadana bara för att) och uppdatera varandra när hon väl har kommit hem! Så det blir bra iallafall!

På eftermiddagen sen lekte jag och barnen hemma. Vi målade, tränade bokstäver, lekte med playdou, dansade och pusslade. Sedan blev det dags för middag och vid 7 kom Jonna hem och jag slutade!
Skulle egentligen gett mig av till gymmet eftersom jag inte gick dit imorse, men på grund av Tornado varning (igen) så kunde jag inte lämna huset. Och helt ärligt ville jag inte det heller! Det blåser så sjukt mycket samtidigt som regnet öser ner. Man ser hur massor av stora grenar faller av träden så nej, riskera att få en stor gren på bilen bara för att åka och träna ville jag inte göra.

Har istället ikväll kollat på MoB och sedan äntligen bokat kurs! Så nu är det äntligen klart att jag ska till Washington DC i November med Jennifer! Ska bli riktigt kul faktiskt. Men först (en lördag och två söndagar) heldags kurser i Harlem!
Imorgon bokar jag förhoppningsvis en till kurs med Lina! Något som ligger mig varmt om hjärtat. Gissa på den ni..!
Nej ni, nu blir det Svenska Hollywood Fruar innan läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0