11 september

Idag är det 9/11! Kan ni förstå att det har gått elva år sedan..Ush vad hemskt!

Började dagen som vanligt med att lämna av Maddox vid skolan.
Där efter lämnade jag av Liam på hans skola. Jag fick tre timmar för mig själv och tyckte det passade med lite sömn.
Vid halv ett hämtade jag upp Liam på skolan och kort där efter hämtade vi upp Maddox vid bussen. Åt lite lunch och sedan lek på övervåningen. Ryan tog med Maddox till doktorn medans jag och Liam stannade hemma. Sötnosen somnade på soffan en liten stund och sedan dansade vi runt i vardagsrummet med massor musik.
När Ryan kom hem blev det lek med tåg och pussel med barnen.

När jag slutat kastade jag i mig lite mat och åkte sedan till Amanda. Vi gick ner till downtown och mötte upp Ida och sedan gick vi en runda på en timme och bara pratade.
Vi kom hem till Amanda och såg det senaste avsnitten av Svenska Hollywood Fruar tillsammans och sedan satt vi mest och pratade. Alltid trevligt med sånt! Och vet ni föresten vad jag fick av Amanda som har varit hemma i Sverige? Svenskt goodis! MUMS!

Nu är jag hemma igen och har precis kollat klart på Ellen show som jag spelade in idag. Den här gangnam style killen som har blivit super populär var där. Hade inte hört om låten och honom för ens igår för första gången! Så himla skön kille!

Nej nu ska jag sova. Natti!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0