4 september

Jag orkade inte riktigt uppdatera igår. Jag var busy med att ta hand om mig själv. Spenderade hela dagen hemma och kollade på Make It Or Break It, satt vid facebook, läste bloggar, letade kurser och skypade. Lugn och skön dag helt enkelt.

Idag började jag vid tolv och sedan hade jag båda pojkarna hela dagen. På eftermiddagen åkte vi till Kids U för lite lek. Träffade en super trevlig mamma där som skulle få sin första au pair i november. Hon frågade massor med frågor och var riktigt trevlig.

Nu ikväll lagade jag middag till barnen innan jag slutade. Sen dess har jag legat på mitt rum och läst bloggar osv. Nu däremot ska jag kolla på "Ensam mamma söker" och "Svenska hollywood fruar".

Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Jättebra blogg har följt den sen före jag själv åkte som aupair, jag läste för ett tag sen att du partajade på Webster hall, ska troligtvis ut i helgen och undra om stället är bra då jag är under 21år med?:)

Svar: Hej!Oh tack så mycket! Vad glad jag blir! :)

Ja precis det gjorde vi! Jag tycker att det stället var riktigt bra! Det låg lite så utanför allt annat men det var bra ändå!
Jätte bra ställle för oss som är under 21, och det är faktiskt inte bara 18 åringar som springer runt där och tror dom är tuffa utan de är faktiskt äldre folk också. (college folk) Men himla bra ställe faktiskt. Inte så fancy kanske, men mycket bra ändå!
beatrice

2012-09-05 @ 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0