26e september

Imorse började jag vid 8 med att båda barnen var hemma. Idag är det någon judisk helgdag så det betydde ingen skola för barnen.
Jag tog med båda till Liams soccer practice. Där befann sig bara en liten tjej till som ville träna och hennes bror som skulle titta på. Det slutade med att alla de fyra tränade tillsammans med tränarna och hade jätte kul!

På eftermiddagen kom Jennifer + barn hit och lekte lite innan vi tog vårat pick och pack och åkte till Stepping Stones. Då följde Elin också med!
Där spenderade vi några timmar innan det var dags att åka till Stop & Shop för att köpa lite saker inför kvällen.
Direkt när vi kom hem började vi med tårtan till Ryan då han fyller år idag! Kort där efter kom båder Ryan och Jonna hem och de började lite smått med maten.

Sedan dess firade vi Ryan lite och sedan gick jag och Elin in på mitt rum för att reda upp alla saker. Så som pengar, packning osv. Imorgon åker Elin hem till kalla Sverige och om jag ska vara ärlig kommer det kännas lite tomt att ha någon sängkamrat längre. Men hon får det nog bra hemma i Sverige i några dagar innan hon åker till sitt blivande hem Tyskland för att vara Au Pair där. Mucho kul för henne!

Imorgon blir det lite jobb, säga hejdå till Elin, lite jobb igen och sen åker jag och Sandra till New York! Myspys!
Vi höres imorgon med bilder och text. Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0