19 september

Imorse åkte jag och Liam till hans soccer! Så att anmäla sig till kursen blev inget. Ska göra det imorgon istället!
När Maddox kom hem sedan slängde vi i oss lite lunch och åke till Jennifer för några timmars lek. Fick sedan ett sms av Elin som sa att hon satt på tåget så det var bara att köra iväg mot Stamford för att hämta upp henne. Dock blev vi lite försenade då det var trafik olycka osv men till slut kom vi fram och då fick jag krama om mina fina vän! Oh som jag har saknat henne!!

När vi kom hem visade jag henne runt i huset och sedan när jag hade slutat tog vi en promenad runt i området. Det blev mörkt jätte fort så vi skyndade oss hem, lagade lite mat och tog en dusch. (inte tillsammans!)
Nu ligger vi i min säng och kollar på Full House. Myspys! Båder Elin och jag är super trötta så vi somnar nog vilken sekund som helst. Så godnatt på er folk!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0