12 september 2012

Dagen har varit riktigt bra.
Jag och Liam åkte först till hans soccer. Tyckte nästan synd om coachen som fick ta hand om massor med tre och fyraåringar som var fulla med energi och lyssnade halvt på vad han sa. Men det gick ju bra ändå!

Vi kom hem och gjorde i ordning lunchen som vi sedan åt när Maddox kom hem från skolan. Direkt efter det åkte vi till Jennifer hus där även Tove var. Barnen fick leka en liten stund innan det var dags att bege sig till rec center och lekparken. Där blev det några timmars lek innan alla barnen var helt slutkörda.

När vi kom hem tog barnen ett bad sedan åt vi middag tillsammans som jag hade lagat. Köttförsås och pasta (fancy fancy) blev det och det verkade smaka gott enligt barnen. Där efter blev det ett avsnitt av Mickey Mouse och sedan var det lägg dags. Läste tre sagor för dom, en svensk och två engelska och sedan la de sig snällt i sina sängar och somnade på 5 minuter. Duktig jag är va? Känner mig himla duktig faktiskt.
Nu har jag precis tömt diskmaskinen och håller nu på att tvätta mina kläder. Ska alldeles strax gå upp och se några avsnitt av MoB innan Jonna och Ryan kommer hem!

Hej svejs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0