1 september

Herregud, jag insåg precis att vi är i september när jag skrev rubriken...Inte långt till halloween nu, HA!

Så efter skype med syster åkte jag iväg till YMCA för att sola lite. Kändes nödvändigt att de hade badvakter där när vi var 5 personer var av 2 personer badade!
Hur som, åkte iallafall hem efter några timmar och duschade och fixade mig innan Jennifer kom. Vi gjorde "middag" till oss själva och sedan såg vi på ett avsnitt av Make It Or Break It innan Lina kom med jordgubbar och choklad.
Kvällen spenderades med film tittande (som jag inte kommer ihåg namnet på) och massor utav skratt. Jag är så himla glad att jag har så fina vänner här. Dom är himla bra!

Nu kan jag vilken sekund som helst somna så det är bäst att jag rundar av!
Godnatt och godmorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0