Tuesday - Stepping Stones

Satte Maddox på bussen idag och sedan lekte jag med Liam hela förmiddagen. Han tog en liten nap på en 55 minuter då jag passade på att städa, tvätta och skriva brev.
När Maddox kom hem på eftermiddagen åt vi lunch tillsammans alla tre och sedan begav vi oss till Stepping Stones. Trotts att Maddox sa: "I think that place is so boring, I'm not gonna have any fun.." osv, så var det han som i slutet av dagen sa: "But Bea, I don't wanna go home yet, I'm having so much fun". Ja ni vet ju hur barn är, ändrar åsikt varje sekund. Haha!

Vid 6 slutade jag och då packade jag ihop mina saker och åkte direkt ill sång lektionen. Bestämde mig i sista minuten för att sjunga "Himlen Är Oskyldigt Blå" och det gick faktiskt över förväntan bra. Skönt det!

Internet har strulat sen igår kväll men nu äntligen fick Ryan igång det igen. Så nu blir det update på både det ena och det andra.
Sovmorgon imorgon till 12:15! Wooho!

Tillägnat till dig mammsen


Pojkarna fuskade lite när de gick fel väg i labyrinten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0