torsdag

Började vid halv ett idag med att hämta upp Liam på skolan. Där efter Maddox från bussen. Vi åt lunch tillsammans och lekte hemma i några timmar innan Jonna kom hem för att ta med barnen till "svenska mammor" grejen.
Jag själv fastnade framför spotify och youtube innan jag tog tag i mig själv och åkte till gymmet.
När jag kom hem gjorde jag lite middag till mig själv för att sedan duscha och sätta på mig myskläder och åka till Elin där även Jennifer.N var. Vi såg på "Home alone 2". Var så kul att vi alla tre samtidigt sa Aj, oj aaah, ooh osv när tjuvarna fick saker över sig eller ramlade. HA!

Nu har jag landat i min säng och ska alldeles strax sova. Imorgon jobbar jag hel dag och sen är jag ledig hela helgen. Det var ett tag sen det hände sist!

Natti!

Jag bjuder på en jätte smexi bild från i lördags på mig, Elin och Jennifer.N!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0