thursday

Började denna morgon med att jag försov mig. Eftersom jag inte har någon väckarklocka skulle Jennifer.M ringt och väckt mig, men hon var upptagen just den tiden och ringde en halvtimme senare när jag egentligen skulle åkt iväg (Hihi, tycker om dig ändå).
Hur som helst så kom jag iallafall fall iväg lite senare hem till Elin där jag sedan följde efter henne och Emma i bilen till Norwalk. Där åkte vi till en tatuerings studio där redan Lina och Jennifer.N befann sig. Bamdamdam tänker ni..Nej inte var de jag som tatuerade mig, men mina vänner gjorde. Blev så himla fint så!

Åkte hem lite innan de andra för att jag började jobba vid 1. Vi åt lunch tillsammans med Keith innan Jennifer.M + barn kom och vi åkte tillsammans iväg till Stamfor Nature Center. Vädret var super fint, sol, inga moln och lite små kyligt! Barnen hade jätte kul tillsammans så det var ju bra!

När vi kom hem åkte jag och barnen + Keith direkt till Outback Steakhouse (mitt favorit ställe) för att äta middag. Blev dock ingen steak denna gång, utan kyckling. Men det var riktigt gott det också!
Kom hem och då blev det sängen för båda barnen direkt. Där efter slutade jag.
Jag tog med mig mig själv och mitt svullna allergiska ansikte till starbucks för att möta upp fyra fina vänner där vi bara satt och pratade.

Nu är jag åter hemma igen. Sitter och skypar med Patrik samtidigt som jag försöker blogga. Kanske inte är den socialaste mot honom då, men de får han ta haha! Och nu undrar ni förstås varför han vill skypa med mig mitt i natten. Jo för på hans jobb så sitter han i en lastbil i sisådär 4 timmar och väntar på nästa uppgift och då kan han lika gärna skypa med mig. Vilket jag tycker är awesome!
Nej ni folk, nu ska jag sussa.
Men imorgon hörs vi!
Godnatt!

Denna bilden är tillägnad Lina : Köpa hääääst.

En söt pajas vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0