thursday 25 october

Dagen har rullat på bra tycker jag allt!

Vädret är så himla tråkigt just nu så man bli ju så deprimerad! 
Vi har i vilket fall som helst lekt inomhus idag. (förutom den lilla stund vi tog oss ut för att plocka fina löv) Vi har hittat på nya lekar, vi har lekt gamla lekar och vi har varit och handlat på Stop & Shop. 
Nu ikväll stod jag för middagen. Det blev Taco lasange. Riktigt mumsigt om ni frågar mig.

Har precis slutat och nu väntar jag på att sötis Juuli ska komma över då vi ska se film och tjocka till det lite med glass! Lär nog bli trevligt! Känner att jag behöver träna upp min engelska lite så då är de bra med vänner från andra länder! 

Nej ni, nu ska jag kila! Puss och Hej!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0