Sunday - Little Italy and SoHo

Ännu en jätte bra dag inne i City med Victoria.
Idag bestämde vi dock oss för lite sovmorgon innan vi hoppade på tåget i Westport vid 10.
Vi tog subway till Brooklyn Brigde och där ifrån irrade vi runt i Little Italy och Soho. Vi fönster shoppade (titta men inte röra) åt lunch, gick bredvid en kändis (som jag inte kommer på namnet på nu, men jag berättar imorgon), fikade, fönster shoppade lite till, och fikade igen. Blev väldigt mycket benträning idag, men det ser vi bara som ett plus då vi stannade och fikade två gånger haha!
Sa hejdå till Victoria vid Madison Sqaure Garden och sedan vandrade jag själv till Grand Central för att ta tåget hem. Vi har haft en riktigt bra helg tillsammans! Jätte kul verkligen!
5 minuter efter jag hade kommit hem till Wilton dök mina fina Miami kompisar upp (vi saknade dock dig Kajsa!) för lite "get togheter"! Nu dröjer det dock ett tag tills vi kan ses alla igen! Men det står vi ut! 

Somnar vilken sekund som helst, men jag måste ju göra min syster (och alla er andra som tittar in varje dag) nöjd och glad genom att uppdatera minst, MINST en gång om dagen! Så varsågod! HA!





Hej, här kommer liket!



Sockerbit





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0