shine bright like a diamond

Min dag började vid 6 när jag började jobba.
Barnen vaknade inte för ens 7 dock. Gjorde i ordning båda barnen för skolan och var sedan ledig mellan 9:15-12:30. Hämtade upp Liam på skolan och vet ni vad? Han hade målat och klippt en teckning enbart för mig. Blev så himla glad i hjärtat att han hade tänkt på mig i skolan och hade frågat om han kunde få göra det till mig. Oh min lilla gullegris!

När båda hade kommit hem blev det lek, inomhus och utomhus, massor med måla, böcker och sånt där.
Maddox hade soccer på eftermiddagen och sedan var det bara hem för en dusch och lite middag. Jätte trötta barn la sig ner direkt. Maddox hade lite problem med att sova och efter ett tag gick han upp till dörren och viskade: "Bea, can you please tuck me in and make that bag?"
Varje gång jag lägger barnen stoppar jag in deras fötter under täcket som att de ligger i en lite påse. Så har alltid mamma gjort på mig och jag tycker de är super mysigt. Maddox tycker också det är super mysigt så han ville att jag skulle göra de på han igen!
Gick dit och bäddade ner honom och pussade på han och sa goodnight. Vet ni vad jag får till svar?
Maddox: "Bea, you know what? I love you" Oh mitt hjärta brast lite! Fina fina gullunge!
När de båda hade somnat städade jag i ordning huset och plockade lite innan Jonna och Ryan kom hem.
 
Har precis skypat med min underbart fina pojkvän. Vill inget annat än hem till honom just nu! Det är han jag berättat allt för, slänger min skit på, gråter ut och skrattar med. Han är allt, mitt allt!
 
Nu: sängen.

 Även Jessica var på soccer idag för att kolla på sitt värdbarn!


Kommentarer
Postat av: Din Patrik

Vad gullig du är älskling du är helt underbar är så glad att jag har dig! Du vet att du kan prata med mig om allt!
Du är mitt allt! Jag älskar dig Bea<3333

2012-10-16 @ 09:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0