saturday

Vaknade upp av att Elin ringde (mitt personliga alarm) och väckte mig. Har ju som sagt ingen mobil och då alltså inget alarm.
Hur som, slängde i mig lite frukost och gjorde i ordning mig. Jessica kom och hämtade upp mig och vi tog oss tillsammans till Harlem där vi hade våran första Washington DC class. Från 10-4 hade vi class med ett x-antal andra okända au parier. Kan ju inte säga att jag var glad att vara tillbaka till skolbänken när vi redan första lektionen får massor med uppgifter att göra. Men men, man får ju en gratis resa så jag ska väl egentligen inte klaga.
Dagen rullade på och rätt som det var var vi tillbaka i Wilton. Keith och barnen var inte hemma och alla kompisar skulle jobba. Kände mig jätte sugen på att gå ut i NYC, och lite sådär hastigt och lustigt så blev det en spontan utgång.
Tog tåget med tyska tjejen Johanna in till city. Där ifrån letade vi oss fram till Nikolinas lägenhet. Tog ett tag men till slut kom vi äntligen fram. Där var Amanda och Ida redan. Efter några timmar där åkte vi in till city igen och sammanlagt under kvällen var vi på två clubar och dansade som bara den. Och vet ni vad?
Amanda och jag har ju "a thing" för lightnings (som vi hittade i miami) och helt plötsligt från ingenstans så fanns det på en av clubarna. Överlyckliga tjejer! Så den viftade vi med för fullt under kvällens gång. Vi lyckades dra med den hem också som tur va!
 
Riktigt bra spontan utgång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0